Weer iets nieuws, ik had het nog niet opgemerkt maar je komt het meer en meer tegen: Het Grote Reset-speldje: een kleurijke cirkel met een gaatje middenin.
Verschillende leiders zoals Macron, Merkel, Boris Johnson, Bill Gates en Tedros van de WHO dragen reeds dit kleurijke speldje van Klaus Schwab.
Ze laten daarmee zien dat ze de Grote Reset steunen, zijn makkelijk herkenbaar en behoren tot de 'Elite' van 'De Beweging'.
Dit roept bij mij een wrange Déja-vu op, want welke beweging was er ook tuk op 'symbolen' en was ook herkenbaar door het dragen van deze symbolen?
de hele wereld danst naar de pijpen van een schertsfiguur, een archetypische Bond-booswicht
bij een vies spelletje hoort een stompzinnig speldje
triest
die andere genocidale gek
ik heb dezelfde speld. Die kun je kopen in alle gadget winkels van de VN. Kosten 2 euro of zo. Elke kleur staat voor 1 van de 17 sustainable development goals van de VN. Natuurlijk zit dat in agenda 2030 en tot voor kort had ik geen idee waar die SDG's naartoe gingen of mee te maken hadden. Nu dus wel. Maar of dat speldje dan werkelijk betekent dat je bij de club hoort weet ik toch niet. Tenslotte, ik heb 'm ook gedragen, zelfs nog voor ik over Klaus Schwab gehoord had.
Soms zijn de dingen niet zoals ze lijken te zijn:
'We come in Peace':