Gisteren in De Standaard Laat: Huisarts besmette mogelijk 103 patiënten: ‘Ik krijg doodsbedreigingen, mijn carrière is voorbij’. Nu vraag ik me af, zou het mogelijk zijn om na te gaan hoeveel van die "besmetten" werkelijk corona hebben, hoeveel van hen symptomen gaan vertonen, hoeveel van hen naar het ziekenhuis moeten voor behandeling (en of dat wel nodig was?), hoeveel van hen op de intensieve komen, hoeveel van hen overlijden (aan corona of met corona), en voor elk van de "besmetten" welke hun leeftijd is, welke onderliggende ziektes ze hebben. Ik vergeet wellicht nog pertinente vragen, maar alla!
To see this working, head to your live site.
Search
Was ook mijn gedacht. Deze dokter zijn reputatie wordt zeer voorbarig in een slecht daglicht gebracht door de MSM.
Erg voor die man ! Hoeveel zijn er werkelijk besmet met het zogenaamde virus .
Ik blijf me opvragen op wat je positief test? Om de dokter te verdedigen, mij maak je niet wijs dat als je als arts weet dat je patiënten kan besmetten met iets 'gevaarlijks' dat je dat willens nillens doet. Ofwel wist de dokter niet dat hijzelf besmet was of wel weet hij dat het 'niet gevaarlijk' is. Sinds vandaag (18/10) vind ik dat het allemaal veel 'erger' gespeeld wordt door de kranten/tv. Het aantal opnames en overlijdens stijgt spectaculair en ook opvallend, het wordt 'regionaal' gespeeld. Brussel en Wallonië krijgen de volle laag. Mijn hoop is dat ze in hun eigen voet aan het schieten zijn: het gaat veel te snel. Als het zo doorgaat zitten we over een week, max 2 weken dat de covid patiënten in de gangen van het ziekenhuis liggen of dat ze dood neervallen op straat.
Ik postte hierover het volgende op Facebook:
De reacties in de media op het geval van de Kruisemse dokter die af en toe het mondmasker niet droeg en (misschien!) een aantal patiënten besmette zijn voor mij een sprekend voorbeeld van het totalitarisme dat om de hoek loert.
1) Er is geen enkel bewijs dat de huisarts in kwestie minder mensen besmet zou hebben als hij geen mondmasker gedragen had (omdat er doodeenvoudig geen bewijs is dat stoffen mondmaskers daadwerkelijk bescherming bieden tegen covid-19: vijf maanden geleden zeiden Marc Van Ranst en Steven Van Gucht dat nog). Maar niets aan te doen: het DOGMA wil dat wie geen mondmasker draagt, zich zo goed als schuldig maakt aan doodslag.
2) Een onbekend aantal patiënten van de huisarts kan de besmetting elders opgedaan hebben. Niemand kan met zekerheid weten dat de besmetting aan de arts te wijten is. Maar niets aan te doen: als morgen een van 's mans patiënten aan covid-19 overlijdt, zal de dokter als schuldige aangeduid worden.
3) Het is goed mogelijk dat de arts telkens aan zijn patiënten gevraagd heeft of ze het goed vonden dat hij het masker liet zakken. Patiënten die daarmee instemden, hoeven nu niet te klagen. Die nuance zal verloren gaan in de pek-en-veren-campagne die intussen gestart is (royaal gesponsord door UW nieuwsmedium).
4) Het was natuurlijk fout van de dokter om te blijven werken nadat hij ziek geworden was. Maar moet de man daarvoor echt aan de schandpaal? We zouden ook begrip kunnen opbrengen voor zijn engagement tegenover zijn patiënten.
5) Nu is het afwachten hoe de Orde van Geneesheren, de ziekenfondsen en de politici zullen reageren. Hoeveel vrijheid zullen artsen over enkele weken nog hebben om naar eigen inzicht te handelen?
6) Een beschaafd en tegensprekelijk debat over zulke voorvallen is vandaag onmogelijk geworden (daarom heb ik het over een evolutie richting totalitarisme). Dat ligt niet aan deze dokter, wel aan de hysterische manier waarop zowel beleidsmakers (tot en met de WHO) als journalisten al vanaf dag 1 met de corona-epidemie omgaan.
Ik vraag me af met hoevelen we nog zijn die hiervan huiveren?
Die dokter zal ook weten dat het een politieke agenda is die uitgevoerd word. `Rockefellor foundation site toont het verloop. Hier komt geen einde aan, wordt enkel erger. WEForum staat ook achter de uitvoering van deze agenda en het kapot helpen van de economie, ... alle elitaire clubjes zijn ervan op de hoogte en spelen mee! Vraag is in welke mate dokters een vrijgeleide gaan krijgen uit de slavernij , voor hun bijdrage om zolang de komedie mee te spelen! Ieder arts moet al lang weten dat covid een hoax is. ID2020
Het zou mij wel interesseren om rechtstreeks contact op te nemen met die dokter. Eerst en vooral om hem een hart onder de riem te steken, maar ook om te polsen naar zijn interesse om een diepergaand onderzoek naar dat getal 103 (zie mijn oorspronkelijke post) uit te voeren. En tenslotte om te peilen hoe bereid hij is om mee te helpen aan de ontmaskering van deze corona-enscenering.
DIt dateert al van zaterdag. Heeft er al iemand ergens iets gelezen/gehoord van de resultaten van de 103 testen?
Ik heb er niets meer van gehoord. Ik ben zelf wel eens op onderzoek gegaan welke arts in Kruiem dat wel zou kunnen zijn. Er zijn er maar 3, dus zou het niet zo moeilijk moeten zijn om de huisarts in kwestie te pakken te krijgen. Al zou het maar zijn om hem onze steun te betuigen. En, wie weet, om hem aan onze kant te krijgen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/22/7-mensen-besmet-door-huisarts-uit-kruisem-met-corona-dat-is-mi/
Dit is het einde van de masker-discussie. Del Bigtree (jarenlang medisch journalist) interviewt 2 experts van OSHA. OSHA is de organisatie die in de US de veiligheid op alle mogelijke werkplaatsen coordineert. Zij ontwerpen dus onder andere de procedures voor persoonlijk beschermingsmateriaal (chemische fabriek of ziekenhuis, noem maar op) en hebben bijgevolg de meest uitgebreide medische expertise daaromtrent.
https://drive.google.com/file/d/1Aei3BMz4_QUvAMdzdZ9SaylZO42Rx382/view?fbclid=IwAR35obYJ7udi8MvU4kj7JojBNTkonjiP4vzr9ZFMzcolVrqIoDHziFyRknc
is blijkbaar al verwijderd
@cedric , nee hoor hij staat er nog,...
Dank je wel, hetalternatief! Cedric, ik heb het wel nog gevonden (je kan het nog vinden onder https://www.youtube.com/watch?v=Jf5ojpIZt4Q, of google op "mask whistleblowers tell all.mp4"). Maar het spijtige is dat de meeste mensen op Carine's forum niet hoeven overtuigd te worden, wij zijn dat al láng. We zouden de slapende medeburger wakker moeten kunnen maken. Maar ik weet niet hoe, wie weet het wel??
video youtube werkt niet meer en de andere link mask w enz ....lukt ook niet
zie mijn post orde der artsen nieuwsbrief 13 november 2020